Ett år här på jorden - Grattis lillebror!


Idag fyller min gulleputtelullesockersötalilla lillebror♥ år, ett år. Känns som det var igår jag fick reda på beskedet om att jag skulle bli storasyster x2, hemskt vad tiden ska gå fort! Snart är han lika stor som mig och jag lär väl inte ens hinna blinka.

Annars har detta inte varit en toppendag för mig- varmvattenberedaren var sönder imorse så jag fick starta dagen med en iskall dusch istället för en varm skön lång dusch..och där förstördes också hela min dag! :-(

Ska ligga i med pluggandet nu för att sen dra på lite babykalas hos papi


Kommentarer
Postat av: julle

HÄLSA LILLEBROOOOOOOR!

2010-09-20 @ 20:40:57
URL: http://juliastjarnan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehehehe sounds great :D

2010-09-22 @ 13:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0