21 september.

Sovmorgon, psykologi-prov...blaablaa! Fick åkt in till Malmö en snabbis för lite shopping efter skolan, sen till Höllviken för att sy och därefter hem till Skanör. Hann knappt innanför dörren förren jag insåg att jag glömt min H&m-påse på bussen så det blev snabbt in i bilen för att åka på bussjakt! Haha..dramatiskt värre! 

Är riktigt trött så ska försöka komma i säng så tidigt som möjligt. Det årliga skolfotot är imorgon så ska helst inte försova mig eller något sånt dumt! Fast, kan knappast bli värre än förra årets klassfoto, då vi tog skolfotot dagen efter vår inspark, jises! Att jag ens tog mig till skolan den dagen är fortfarande ett under..

Men imorgon ska jag vara nykter och åtminstone hinna duscha innan, haha...
Godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0