Puh! Söndag?

Som vanligt har jag tagit tillvara på min lediga tid i helgen, därav denna otroligt tomma uppdatering i bloggen. Därför får ni en massa text nu. I fredags åkte jag hem till min pojkvän, vi bakade (rättarsagt mjölkrig) och tog det sen allmänt lugnt hela kvällen, fredagsmys♥! I Lördags passade jag mina kusiners ettåringar och det var full rulle hela eftermiddagen och kvällen. När dom somnat träffade jag Linus igen och hade det mysigt under stjärnklar himmel. Lovely. Idag vaknade jag alldeles för tidigt av skrikiga och hungriga barn. Myst och lekt vid havet hela förmiddagen med ena plutten. Är nu helt slut och äntligen i hemmamiljö, måste sätta igång att plugga för underlätta för mig själv inför den kommande veckan som är hemsk. Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0