Life is a beauty.

Jag är oehört trött och har varit det hela dagen! Jag spenderade onödiga timmar i skolan för att spela brännboll, se på film, äta pastasallad och tillsist ha betygsnack. Därefter hjälpte jag idrottsklassen som ska ta studenten med deras lakan som skulle fixas klart, sen åkte jag och några tuffingar till Skanör där det blev middag med mamma som nyss kommit hem från Tunisien. Jag&Philip bodde alltså ensamma hela förra veckan, vilket var askalas. Annars har jag varit i Vellinge idag för att hjälpa pappa med förberedelser inför Philips student. Sen har jag inte hunnit med mycket mer, förutom joggingrundan som jag kom hem från för någon timme sedan. Nu är det läge att sova. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0