We came we saw we kicked your ass.

Kort sammanfattning av mitt arkiv de senaste två månaderna:
I början av sommaren flög jag och min faster ner till Barcelona och tömde gamla stan på sangria, shopping och fyllde istället de smala gatorna med vårt skratt. Helt fantastiska dagar! Midsommar blev mer än lyckat då min vän Anna kom ner från Småland. Midsommardag är också värd att nämnas. Den fina soluppgången och den fina människan brevid mig. Jag får inte glömma alla gånger då jag blivit utelåst/missat bussen och fått gå flera km. Detta har konstigt nog hänt ett x-antal gånger under sommaren. Kärleken som fått hela sommaren att bli så enkel och fin. Sen har vi ju alla de mysiga utekvällarna på muren nere i hamnen, den muren har verkligen fått ta emot både ris och ros. Alla kvällsdopp. Strandbesöken och utekvällarna över lag. Alla konstiga ställen jag sovit på som har lärt mig att uppskatta en vanlig säng mycket mer. Värmen som fått oss att glömma att vi befunnit oss i Sverige hela tiden. Festerna som samlade mina vänner på bästa sätt var grymma. De gånger Ica's öppetider fått mig att stressa ihjäl mig då vi blivit sugna på godis fem minuter innan stängdags. Falsterbo horseshow hade även sina stunder. Mina två veckor på Vikhög blev bättre än förväntat. Att jobba blev helt plötsligt något jag verkligen ville. Sena nätter tidiga mornar. Insett att man visst kan festa och jobba dagen efter, det finns ju ipren och kaffe. Filmkvällar med ben&jerrys och vänner har varit räddningen några dagar. Danmarksbesök x2 med familj(erna). Nya som gamla vänner, ni har gjort sommaren minnesvärd TACK

Vore fel att säga att ovanstående är min sommar i ord. Men det är en bit på vägen kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0