DIIIISCO POGO!


Fotografen måste sagt något jävligt roligt..

Mina fina!

Födelsedagsgrisen i blå skjorta

Fan vad dålig jag har varit på att blogga. Sorry! Igårkväll när jag kom hem från Danmark stack jag&Julia hem till Gustav för att fira honom lite i efterskott tillsammas med massa andra. Det blev en riktigt trevlig kväll, verkligen! Kom hem runt fyra/fem imorse efter att ha gått hem från Kämpinge och därefter hjälpt Joacim med att rasta sin söta hund, haha! Herregud vilken natt det blev.. Idag steg jag upp HALV TVÅ (!!) av hungerbehov, MEN ännu bättre.. min pappa ringde mig precis då och frågade om jag var sugen på att äta lunch med honom på Sancta lucia, perfekt! Ikväll dissar jag både "Årets fest" och en kräftskiva för mitt dåliga tillstånd. Illa om jag får säga det själv. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0