I followed the voice you gave to me, but now I've gotta find my own.

Jag har insett att min senaste kram: Var gosig

Jag pratar: ganska annorlunda jämfört med när jag bodde i Trelleborg

Jag avskyr när folk: pratar bakom ryggen

Jag är sämst på: att vara oärlig

Min bästa vän är: bäst

Kärlek är: fint!

Om jag fick välja en sak i hela världen skulle de vara: Hm. Svårt..

Jag är: sällan sur.

När jag borstar tänderna: får jag alltid för mig att börja prata med folk i min omgivning..som inte fattar ett skit utav vad det är jag försöker säga.
 
När jag lagar mat: leker jag att jag är Mat-Tina

Jag är rädd för: att inte leva mitt liv fullt ut

Den värsta känslan är: Hat, sorg, ångest...

Den bästa känslan är: Finns ju som tur är väldigt många bra känslor

Jag kan: om jag vill

Jag kan inte: glömma saker som sårat mig

Min mobil är: iPhone 3G.

När jag vaknar på morgonen: vill jag oftast somna om

Innan jag går och lägger mig: Tänker jag tok för mycket

Ikväll ska jag: Göra läxor och helst ingenting därefter mer än ta det lugnt

Jag vill verkligen ha: en utomlandsresa inbokad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0